Bekijk alle 'Best New Partnership Award 2018' genomineerden


‘Best New Partnership Award’: This business-case participates in the Partnership Verkiezing for the category ‘Best New Partnership Award’.

The Partnership Verkiezing is an initiative of The Punchy Pack, the Ministry of Foreign affairs and FMO. In 8 inspirational and educational months, young professionals from a wide variety of organisations develop a sustainable business-case aimed at creating impact in a developing country. During the finals on May 9th, one team wins the award for ‘Best New Partnership’.

Which team has the best, most original and impactful sustainable business-case? Vote for the team that you believe should win the Partnership Verkiezing 2017 – 2018, and contribute to our shared impact! 

Voting is possible from Monday 23 April ’18 until 9 May ’18 (8:00h in the morning) 


ABN-AMRO – Foodchain in Blockchain


ABN-AMRO-Foodchain-in--Blockchain-banner

 

Team ABN-AMRO – Foodchain in Blockchain:
Danny Vermaat, Iris Blokpoel, Laure Garcia, Sophie Boer, Maud Wingen

Wil jij ook zeker weten dat jouw winkelmandje écht duurzame en gezonde producten bevat? Wij maken middels Blockchain de waardeketens van voedselproducenten transparant. Daardoor kan jij er gerust op zijn dat de boer een eerlijke prijs ontvangt en er enkel goede, gezonde ingrediënten zijn gebruikt. Als bank koppelen we ook nog eens (voorraad)financiering aan deze informatie. Dat we tevens voedselverspilling voorkomen bleek uit de succesvolle testcase met partner Abbot Kinney’s. Tijdens het vervoeren van hun kokosmelk bleek de temperatuur namelijk enorm te dalen.

Facebooktwitterlinkedin


Bekijk alle 'Best New Partnership Award 2018' genomineerden