Bekijk alle 'Best New Partnership Award 2017' genomineerden


‘Best New Partnership Award’: Deze business-case doet mee in de categorie ‘Best New Partnership Award’ aan De Partnership Verkiezing 2017.

De Partnership Verkiezing is een initiatief van The Punchy Pack, het ministerie van Buitenlandse Zaken en FMO. In deze accelerator ontwikkelen Young Professionals vanuit bedrijven met partners, duurzame business cases in ontwikkelingslanden en nemen het tegen elkaar op om de titel ‘Best New Partnership’ in de wacht te slepen.

Wat is volgens jou de beste, origineelste of meest aansprekende duurzame business-case? Stem op het team dat volgens jou De Partnership Verkiezing ‘16-‘17 moet winnen en draag daarbij mee aan de impact die we met elkaar maken!

Stemmen is mogelijk vanaf maandag 24 april ’17 tot 11 mei ‘17 (8:00 uur ’s ochtends)


Ahold Delhaize – Etos Tama


Logo banner

 

Team Ahold Delhaize – Etos Tama:
Franca van Helvert, Joost Souren, Nadina Verbaarshot, Robert-Jan Volgers

Etos is going to improve the lives of women in Africa by purchasing organic shea butter soaps directly from Ghana, in order to sell them to Etos customers (primarily women) in The Netherlands. We are able to empower women working in Ghana since our product is 100% traceable, and we pay therm a 15% premium for their shea butter nuts, compared to the big companies that normally use their buying power to put the women in Ghana in a terrible financial position.

Facebooktwitterlinkedin


Bekijk alle 'Best New Partnership Award 2017' genomineerden