Bekijk alle 'Best New Partnership Award 2018' genomineerden


‘Best New Partnership Award’: This business-case participates in the Partnership Verkiezing for the category ‘Best New Partnership Award’.

The Partnership Verkiezing is an initiative of The Punchy Pack, the Ministry of Foreign affairs and FMO. In 8 inspirational and educational months, young professionals from a wide variety of organisations develop a sustainable business-case aimed at creating impact in a developing country. During the finals on May 9th, one team wins the award for ‘Best New Partnership’.

Which team has the best, most original and impactful sustainable business-case? Vote for the team that you believe should win the Partnership Verkiezing 2017 – 2018, and contribute to our shared impact! 

Voting is possible from Monday 23 April ’18 until 9 May ’18 (8:00h in the morning) 


Zilveren Kruis – Food4Work


ZilverenKruis-banner

 

Team Zilveren Kruis – Food4Work:
Sükran Katik, Ingrid van Kessel, Floor Burgers, Nisha Alberts, Anique Hogeman

Als Nederlander eet je gemiddeld 30 suikerklontjes per dag. Na een korte kick van suiker krijg je een langer durende energiedip. Dit maakt dat je steeds opnieuw verlangt naar een suikershot. Op die manier zijn we onbewust verslaafd geraakt.
Zilveren Kruis heeft, onder het motto ‘Voorkomen is beter dan genezen’, samen met partners een programma ontwikkeld. Doel van het programma is om breder aandacht te vragen voor het belang van gezonde voeding op de werkvloer.

Facebooktwitterlinkedin


Bekijk alle 'Best New Partnership Award 2018' genomineerden