In de VOLKSKRANT winnaar MKB Award: Mido Dairy/Van den Heuvel!

Posted on 17 december 2013

17 december ’13

Mirwais Momand, van Mido Dairy/Van den Heuvel, vertelt over zijn business case aan de Volkskrant:

‘Afghanistan is een soort dumpmarkt voor producten van slechte kwaliteit’, aldus Momand.

Schermafbeelding 2013-12-17 om 14.02.48

Mido Dairy heeft samen met partner Van den Heuvel de ‘Best New Partnership Award MKB’ gewonnen. Lees hier meer over de business case van deze winnaar.

En bekijk hier alle winnaars

De Partnership Verkiezing 2013: Young Professionals en managers strijden met hun bedrijf mee voor het beste business case idee voor een investering in een ontwikkelingsland. Maar liefst 22 cases van zo’n 70 organisaties deden mee! In de sfeervolle Rode Hoed te Amsterdam kwamen op donderdag 28 november jl. 200 young professionals, managers, NGO’s en overheid samen om een spannende middag te beleven: De finale van De Partnership Verkiezing 2013.

Door: The Punchy Pack, het ministerie van Buitenlandse Zaken, NCDO, FMO, NUzakelijk en partners

Facebooktwitterlinkedin